donderdag, januari 03, 2013

hallo 2013!

2012 was niet mijn beste jaar.... ik wil er niet al te veel over klagen, want ik heb heel veel om dankbaar voor te zijn. Maar ik ben wel helemaal toe aan een nieuw jaar vol nieuwe uitdagingen, kansen en mogelijkheden!

En één van de nieuwe uitdagingen die ik ben aangegaan is het lid worden van het design team van elke kaart een feestje  Om de week zal ik mee doen met de uitdaging en een layout plaatsen op basis van een thema of een schets. Ik heb er heel veel zin in, want het zal me stimuleren om meer te scrappen en om regelmatiger iets op dit blog te zetten.

Op het blog van Elke kaart een feestje staat deze week uitdaging 148 op het programma met de sponsors
Bugaboo Digi Stamps en HappyStamp. Er zijn leuke prijzen te vinden, dus neem zeker een kijkje op ons blog: elke kaart een feestje.


volgende week ben ik aan de beurt om mijn uitwerking van de uitdaging te laten zien... nog even geduld dus!

XXXM

5 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hoi Moniek! Leuk dat ik je tegenkom bij EKEF! Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.. Hoop dat het een mooi jaar mag worden voor jou en je gezin!
Groetjes, Yvonne

Bernadet zei

Superleuk dat je onze nieuwe collega word bij elke Kaart een Feestje Moniek!!
heel veel plezier met je nieuwe job!!

marja zei

Ontzettend leuk dat je onze nieuwe collega word bij EKEF Moniek!!!!
Heel veel plezier!1

Lieve groetjes Marja.

Marijke zei

Heel veel succes en plezier bij EKEF!!

Groetjes, Marijke

anja zei

he Moniek ,leuk dat je in ons DT-Team zit.en dan te bedenken dat ik ooit eens een workshop bij jou gevolgd heb.gr Anja