dinsdag, februari 21, 2012

Uit de oude doos......

de afgelopen tijd ben ik heel erg druk geweest om de achterstand in mijn Project Life album 2011 in te lopen en ik kan vol opluchting melden dat mijn album helemaal AF is! En ik moet echt zeggen dat het ontzettend leuk is om een heel jaar zo vast te leggen. Wanneer ik dat album doorblader kom ik zoveel dingen tegen die ik alweer vergeten was.... dus het was al het harde werk absoluut waard!
Maar dat betekende wel dat ik geen tijd had om layouts te maken....

Afgelopen zondag ben ik er dan ook weer eens voor gaan zitten met een stapel foto's uit de oude doos en deze riepen om gescrapt te worden:




foto's uit 2004 van Tim tijdens zijn judo-examen voor de groene slip. Wat een klein lief kereltje was het toch in vergelijking met de moeilijke puber die hij nu vaak is.... Wat was het leven toen nog eenvoudig ;)


XXXM

3 opmerkingen:

Harriët zei

Leuke LO!
Wat ben je lekker actief op je blog...

Groetjes uit Spijkenisse,
Harriët

Chantal zei

Weer een leuke LO Moniek! Top dat je daar weer tijd voor hebt!!

Groetjes Chantal

Jolara zei

wat geweldig mooi ! Liefs joyce