woensdag, januari 25, 2012

Workshops bij Doeading


vanaf februari zal ik eens per maand, elke tweede donderdagavond, een layoutworkshop verzorgen bij Doeading in Spijkenisse. Ik maak een layout, speciaal voor deze workshop, als voorbeeld en tijdens de workshop wordt deze layout met eigen foto's als inspiratie gebruikt. Je mag zelf papier en cardstock bij je foto's uitzoeken en mocht je daarbij hulp nodig hebben, dan zal ik je daarbij uiteraard helpen.

de workshop duurt van 19.00 tot 21.00 uur en kost 15 euro.
Je kunt je aanmelden bij door te bellen (0181-625017) of mailen (info@doeading.nl) naar Doeading.

De eerste data zijn als volgt:
donderdag 16 februari (bij uitzondering deze keer niet de 2e donderdag van de maand)
donderdag 8 maart
donderdag 12 april

hierbij alvast een kleine sneak van de layout die ik voor de eerste workshop op 16 februari heb gemaakt:




Dus.... heb je moeite om papier bij je foto's te kiezen, vind je het moeilijk om een evenwichtige layout te maken, of vind je het gewoon gezellig om met een aantal dames samen te scrappen, meld je dan aan!

XXXM

1 opmerking:

Petra zei

Spijkenisse is voor mij een beetje ver weg, maar mocht je ooit in de buurt van Amersfoort een workshop geven... of online... dan volg ik er graag eentje bij je.