woensdag, oktober 06, 2010

bedankt....





....voor al jullie lieve reakties. Het gaat inmiddels heel goed met Tim en stiekem vindt hij alle aandacht die hij met zijn arm in het gips krijgt, heel erg leuk.



Dus de rust is hier in huis min of meer teruggekeerd en heb ik weer eens voor mezelf gescrapt. In mijn bureau heb ik een la vol met foto's die ik ooit heb laten afdrukken omdat ik ze graag wil scrappen, maar waar ik nooit aan toe ben gekomen. De onderstaande foto's van Bette en haar achternichtje Juliƫtte zijn van eind 2006. Ik heb ze regelmatig in handen gehad omdat ik er iets mee wilden doen en dat is nu eindelijk gelukt :)

















en van de restjes heb ik onderstaande snelle 8x8 layout gemaakt.

zoals jullie zien was Tim toch niet de eerste hier in huis die wat gebroken had.... onze kat Gijs heeft afgelopen zomer zijn pootje gebroken en heeft ook heel wat weken in het gips gezeten:




XXXM

2 opmerkingen:

heidi zei

'k wist niet eens dat ze katten ook in het gips deden! Wel een apart gezicht hoor...
Leuke layouts, dat bruin spreekt mij erg aan in dit seizoen.
Lekker herfstig.
groetjes van Heidi

SOLADY zei

ZIELIG IK HEB DRIE KITTENS EENTJES WAS GEBETEN DOOR DE HAMSTER HEEL VOETZOOLTJE LOS ZOOOOO ZIELIG NU OOK VERBAND OP NET EEN SOKJE ,,,