woensdag, juni 10, 2009

Scrapdipje........

Ik ben wat stilletjes hier, ik geef het meteen toe......

dat komt omdat ik last heb van een klein scrapdipje :(

Foto's en scrapspullen genoeg, maar op de één of andere manier kan ik mezelf er alleen met heel veel moeite toe zetten om te gaan scrappen. En als ik al scrap dan is het voor mijn gevoel vaak steeds hetzelfde truukje dat ik doe. Ik mis de passie...... als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Misschien is het gewoon de tijd van het jaar en komt het na de zomervakantie vanzelf weer terug. Daar ga ik gewoon van uit!

Gelukkig vermaak ik me naast het scrappen ook prima, dus vervelen hoef ik me niet!

Zo heb ik afgelopen zaterdag een taartdecoratie workshop gevolgd. Dit was iets wat al heel lang op mijn verlanglijstje stond. Mijn schoonzusje Ank werd 50 en samen met vriendinnen, zus en schoonzusjes hebben we haar verrast met deze workshop en een etentje naderhand. Het was ontzettend leuk om te doen, en het ziet er allemaal betrekkelijk gemakkelijk uit, maar geloof me dat het echt niet eenvoudig is om een stuk fondant goed uit te rollen en dan ook nog netjes over je taart heen te drapperen!

Dit was mijn taart:




Betrekkelijk eenvoudig vergeleken met de andere deelneemsters, maar ik houd niet van al teveel gedoe :)


uiteraard hebben we 'm ook gevuld en ik had gekozen voor aardbei.
De taart was overheerlijk, al zeg ik het zelf. Voor sommigen misschien een beetje erg zoet, maar ik houd daar wel van :)

en ondanks mijn scrapdip heb ik er toch een kaartje uit weten te persen voor Ank.

Ik zeg altijd tijdens mijn workshops dat wanneer je geen inspiratie hebt, je gewoon moet gaan scrapliften en meestal komt de inspiratie dan vanzelf. Ik heb mijn eigen advies ter harte genomen en daarom gewoon een kaarten van Melissa Philips gescraplift:





Ik was niet ontevreden ;)

XXXM

4 opmerkingen:

Chantal van de Kant zei

we hebben er allemaal wel eens last van. Gelukkig komt het meestal gewoon weer goed. En inderdaad liften is een goed idee.
Mooi hoor die taart. Ook zo een workshopje die bij mij op de verlanglijst staat.

Diana Besemer zei

Mjammie, dat ziet er lekker uit. Misschien een idee om bij mij van je scrapdipje af te komen. Neem jij de taart mee, zorg ik voor koffie :)

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Taart ziet er lekker uit Moniek!! En die kaart is helemaal super!
Blij dat je je eigen advies ter harte hebt genomen :D

Groetjes,
Jolanda

heidi zei

Joh, het gaat vanzelf weer stromen. Die kaart is super, en ook de taart ziet er errug goed uit!
Al vakantieplannen? Nog de laatste drukke weken en dan zijn ze weer lekker vrij....