maandag, januari 07, 2008

Consciously thankful............



Al een tijdje geleden werd ik door Mirjam gewezen op dit artikel van Emily Falconbridge en ik zag toen dat Cathy Zielske het ook gelezen had :)

In november vorige jaar, had ik toen al het plan om ook zo´n album te maken, maar het is er toen helemaal bij in geschoten. Maar ik ben het jaar goed begonnen en heb vandaag mijn consciously thankful album én mijn pagina voor de eerste week, gemaakt. Elke week wil ik een pagina (tje) maken met iets waarvoor ik in de afgelopen week dankbaar ben geweest. De ene keer zal ik uitgebreider scrappen dan de andere keer, soms zal het alleen maar een foto zijn of een memorabilia, maar tezamen zal het een heel mooi, dierbaar album worden, waar ik nog vaak in zal kijken, daar ben ik van overtuigd!

Mijn voorkant:








Emily heeft al haar 52 pagina´s al direct in haar album zitten en ze per week genummerd, maar dat heb ik niet gedaan. Er zitten aan aantal pagina´s in, die gemaakt zijn van allemaal restjes papier,(Heerlijk om die meteen ook te gebruiken!!!!) tags of envelopjes. Ik heb ze ook nog niet genummerd, dat doe ik gaandeweg ik bezig ben met het album. In de loop van de tijd zal ik ook steeds meer pagina´s toe gaan voegen.






En dit is mijn eerste pagina:







Ik ben helemaal tevreden ;)

XXXM




3 opmerkingen:

Unknown zei

Nou, je hebt me hiermee goed besmet hoor!! Dan maar gauw aan de slag maarre eerst heerlijk aan die neiuwe spulletjes werken he!! (knipoogje).

scrplfs Kirs x

Aukje zei

Heel leuk idee inderdaad.
Had het ook al gezien.
En elke week moet op te brengen zijn en dan maak je wel iets moois.

Mireille zei

ziet er super mooi uit!!