dinsdag, oktober 09, 2007

Pakketjes..............

Als iemand weet hoe ik de grote foto uit mijn header kan verwijderen, dan houd ik mij aanbevolen! Ik wilde graag een foto onder mijn header en terwijl ik dat aan het uitproberen was, heb ik zomaar een foto gekozen om eronder te zetten, met het idee dat ik ´m zo weer zou kunnen verwijderen.... niet dus! Wanneer ik op afbeelding verwijderen klik, dan gebeurd er niets..... ik krijg een wit schermpje! Om het maar even simpel te zeggen: ik word er niet goed van! Ik vrees dat ik contact op moet gaan nemen met blogger........

Voorlopig mogen jullie gezellig tegen het Buckingham Palace aankijken ;)

Ik heb een paar keer de vraag gekregen of ik ook weer pakketjes van mijn workshop zou gaan verkopen en uiteindelijk heb ik toch maar besloten om het weer te doen :)




Een pakketje van het interaktieve chipboard album zit vol met heel veel chipboard, waaronder diverse chipboard frames, labelholders, bloemetjes, sterretjes en uiteraard papier om het bovenstaande album te maken en om deze zelfs uit te breiden.
Dit pakketje kost € 15,- excl. verzendkosten.

Wil je graag een pakketje ontvangen, mail dan naar: moniekjannink@planet.nl

XXXM

2 opmerkingen:

Nellie Hulsman-Lodders zei

als het goed is kun je bij je instellingen je titel blokje aanklikken om wijzigingen aan te brengen en dan kun je de foto gewoon deleten.

Aukje zei

Volgens mij, als je op aanpassen klikt, moet je dat pagina element zo kunnen verwijderen.