woensdag, juli 04, 2007

De afgelopen 3 dagen......

....... ben ik in Zoetermeer geweest bij Annemieke. We hebben met een aantal scrapvriendinnen een groepje opgericht waarin we elkaar een beetje proberen te stimuleren en uit te dagen bij het scrappen. Omdat we elkaar nog niet allemaal persoonlijk kennen, zijn we met een aantal van ons groepje bij Annemieke op bezoek geweest om te scrappen. Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, in andersmans huis te kijken, te zien hoe anderen scrappen en om weer veel leuke tips te krijgen......





....... heb ik deze etiketstickers bij Bruna gekocht. Eigenlijk bedoeld voor op gekafte boeken, maar in het scrapwereldje zijn dit soort journaling stickers helemaal hot. De scan is niet helemaal goed, maar er zitten in totaal 16 ovale stickers in één verpakking en dat voor maar € 0,75!




.........heb ik kaartjes voor de wedstrijd Feyenoord - Chelsea gekocht voor Tim en JP. Tim was helemaal door het dolle heen. Om in zijn woorden te spreken: " gaat hij nu éindélijk eens naar een buitenlandse club kijken....."






...... ben ik naar de molen de 3kleur geweest om wat cakemixen en koekjesmixen te kopen. Het valt niet mee om een hele woensdagmiddag te vullen als het van dit k***eweer is. Om Tim, Bette en Tim´s vriendje Thijmen toch een beetje te vermaken, hebben we vanmiddag maar koekjes gebakken.......




...... en nu mag het van mij wel eens ophouden met regenen.......

XXXM

2 opmerkingen:

Lietje zei

"ooit" had je ook nog een baan ;)
volgens mij zou je (net als ik) daar nu geen tijd meer voor hebben.

A zei

Druk, druk, druk....!! Maar het was wel super gezellig. Heb weer heel wat opgestoken van iedereen dus wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. En ik krijg het ook druk want ik MOET natuurlijk ook nog even langs de bruna voor die grappige stickers.....maar......de zon schijnt nu wel lekker :-)

Fijn weekend!

x Miek