maandag, maart 19, 2007

Druk, druk, druk.............


De laatste week heb ik het vreselijk druk gehad en het eerste wat er dan onder lijden moet, is mijn blog....... maar goed, ik zal proberen om toch weer regelmatig wat te posten.

Tijdens mijn weekendje weg, heb ik natuurlijk het één en ander gescrapt, maar ik heb nog niets laten zien. Het eerste wat ik daar gedaan heb, is mijn album van de online workshop van Shimelle, die ik in September vorig jaar heb gevolgd, afgemaakt. Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen :)
Ik laat niet alle pagina´s zien, want zo interessant zijn ze ook weer niet, maar hierbij een kleine impressie.....















Het album heb ik zelf gemaakt van 2 albumpjes van de Wibra. De voorkant van dat album had een frame, maar dat vond ik voor dit album niet zo mooi, dus heb ik van 2 achterkantjes één nieuw album gemaakt. De kaft is bekleed met Bazzill.
XXXM

Geen opmerkingen: