maandag, oktober 29, 2012

workshop December album

Ik heb al van verschillende mensen de vraag gekregen of ik dit jaar niet weer een december album workshop zou gaan doen. In eerste instantie had ik besloten om het dit jaar eens niet te doen, totdat ik opeens een heel leuk idee kreeg :)

Dus toch een december album workshop!
Maar wel op een heel eenvoudige manier. De december maand is altijd al ontzettend druk en ik wilde er niet al teveel stress bij....







Deze workshop kost 12,50 en daarvoor krijg je elke dag een prompt die met de decembermaand te maken heeft, maar je bent geheel vrij om deze prompt te gebruiken of niet.
Elke dag maak ik een eigen pagina met deze prompt en deze pagina zal alleen voor de deelnemers van de workshop te zien zijn.
Het album zelf maken we al voordat de maand december van start gaat, zodat we in december het album alleen nog maar hoeven te vullen. Deze workshop start dan ook op maandag 19 november, zodat het album ruim op tijd klaar is....
Je kunt voor het album zelf papier uitkiezen, zodat het album helemaal naar jouw smaak wordt. We hebben niet veel papier nodig, dus deze workshop is ideaal om je restjes kerstpapier op te maken!
Om het album te maken heb ik een AH superdierenalbum gebruikt, dus wanneer je mee wilt doen, dan moet je zo'n album aanschaffen.

Wanneer je mee wilt doen, stuur dan een mailtje naar: moniekjannink@planet.nl
je krijgt dan van mij verdere informatie.

XXXM

Geen opmerkingen: