dinsdag, juni 12, 2012

workshop bij Doeading

zaterdag 30 juni geef ik weer een workshop bij Doeading in Spijkenisse. We gaan een vakantiemap / filefolder maken waar je alle folders, kaarten, toegangsbewijzen en het andere dat je verzamelt gedurende de vakantie kunt bewaren. Elke vakantie verzamel ik ontzettend veel en meestal komt dat in een plastic tasje onder in de kast terecht wanneer we weer thuis zijn. Met dit album heb je alle folders, kaarten etc handig bij elkaar. Daarnaast maken we een soort schrift waar je je belevenissen van de vakantie kunt opschrijven. Ik schrijf al jaren onze vakantieperikelen in een schrift en na verloop van tijd is het altijd ontzettend leuk om dit weer terug te lezen. Maar vooral is het erg handig wanneer ik de foto's van de vakantie ga scrappen, want ik hoef mijn schrift er maar bij te pakken en ik heb alle journaling al bij de hand! We gebruiken stempels, washitape en gaan het schriftje zelf binden. Ik geloof dat er nog een paar plekjes vrij zijn, dus als je zin hebt om mee te doen, neem dan contact op met Doeading: 0181 - 625017 XXXM

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er leuk uit en ook nog eens handig, ik heb mij aangemeld voor deze workshop tot dan.
Gr scrapfanaat Peter

Lia zei

Ziet er heel leuk uit, heb er zin in tot morgen.
Groetjes Lia