dinsdag, april 28, 2009

kleine kindjes worden groot.....



Waar is de tijd gebleven dat ik mijn kindjes op een regenachtige dag in de vakantie bezig kon houden met koekjes bakken???

Koekjes bakken is inmiddels te eenvoudig voor mijn tiener! Hij wil een taart bakken!
Nu ben ik niet zo'n taartenbakker..... een appeltaart kan ik nog net bakken, maar daar houden mijn taartenbakkenkunsten toch wel zo'n beetje op.....
Maar goed, wie niet waagt....

Een tijd terug heb ik een kookboek gekocht waar de mooiste taarten in staan en Tim had er eentje uitgekozen die hij ontzettend graag wilde maken. En aangezien het vandaag de tweede regenachtige dag in de vakantie was, leek me vandaag een prima dag:



De taart gaat in de oven.... so far so good!





Ook al is-ie nu wat ouder, wachten duurt nog steeds erg lang......


ff checken of de taart wel echt gaar is......



en dan nu de vulling ertussen.....



ook al ben je inmiddels 11, het versieren blijft natuurlijk het allerleukste.....




.... en klaar is Tim:






.... en hij was overheerlijk!!!!!

XXXM




4 opmerkingen:

Unknown zei

mmmm mag ik een stukje komen proeven ha!
x.....of is hij al op???

Petra zei

Ha die Tim,
goed dat je volgende week hier komt, kun je meteen door naar de volgende taart. Laat maar weten wat ik in huis moet halen!
We houden hier wel van bezoek dat ook aanpakt!
Verder zo, alleen de versiering had wat mij betreft wat fleuriger gemogen. Petra

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Ziet er op de foto al heel erg lekker uit :D
Krijg zo zin in een stukje.....

Nellie Hulsman-Lodders zei

Dat ziet er inderdaad overheerlijk uit! Wat knap van je, Tim! Alleen... niet te vaak laten zien dat je dit kan, hoor! Anders sta je op alle feestjes te bakken! ;-)

Liefs,
Nellie