dinsdag, november 04, 2008

helloooooooo.......

Langzaamaan komt het leven hier weer in een wat rustiger vaarwater en krijg ik weer zin om heel voorzichtig aan scrappen te denken..... scrappen zelf heb ik de laatste weken nauwelijks gedaan, behalve de opdrachten die écht moesten. Maar de echte lust tot scrappen is nog niet helemaal terug. Geen paniek, dat komt écht nog wel ;)

Vandaag ben ik rustig aan weer begonnen, en wel met een kaartje voor mijn vader die morgen jarig is. Een heel eenvoudig kaartje, maar wel met ontzettend mooi papier van Amy Butler. Haar papier is eigenlijk net zo mooi als haar stoffen. Het lijkt bijna wel hele dikke stof, zo mooi is de struktuur ervan. Ook de kleuren zijn waanzinnig, maar helaas is het op de foto's niet zo goed te zien.








Langs deze weg wil ik ook iedereen heel hartelijk danken voor de vele lieve kaarten en mailtjes die ik heb mogen ontvangen na het overlijden van mijn schoonvader. Al die blijken van medeleven hebben ons heel erg goed gedaan. Dank jullie wel!
XXXM

Geen opmerkingen: