woensdag, juni 18, 2008

Hoezo geen verstand van voetbal?

Ik ben veel en veel te bescheiden....

Eigenlijk weet ik best wel het één en ander en toevallig ook best wel wat van voetbal.....

op internet doen we bij Flexvoetbal mee aan een voetbalpoule en met ons viertjes hebben we ons eigen poultje gemaakt en ach.... mama doet ook wel mee, toch?

Maar mama staat op dit moment, zij het met de hete adem van Bette in de nek, toch wel eventjes bovenaan! Van de 16200 mensen die meedoen, ben ik toch wel mooi 559e! ;)

En bij de bakker mag je elke dag dat NL speelt de uitkomst van de wedstrijd voorspellen. Als je het goed hebt, dan win je een taart.....

jullie mogen één keer raden wat ik vanmorgen bij de bakker deed.........




XXXM

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Deze ziet er wel heel lekker uit GEFELICITEERD...............!!

Anoniem zei

YOU GO, MONIEK !!!!
En oh ja, de layout voor mijn broer is in supergoede aarde gevallen.
Bedankt namens ons allemaal.
X Suus

Mireille zei

haha! Geweldig!
Hoop dat ie lekker was!