woensdag, mei 28, 2008

De nieuwe CmF.......

De nieuwe Creatief met Foto´s is zojuist bij mij op de mat gevallen, dus ik neem aan dat-ie één dezer dagen in de winkels zal liggen. Ook ik heb weer een artikel mogen maken en wel over onze zomervakantie van vorig jaar in Denemarken. Ik heb gescrapt met 10 x 15 foto´s en ik vind het werkelijk heerlijk en snel werken. In totaal heb ik 8 layouts gemaakt en daarmee heel wat foto´s weggewerkt :)

In de CmF staan 6 van de layouts die ik heb gemaakt, en daarom laat ik de 2 die er niet in staan hier maar zien. Omdat ik nog steeds ruzie heb met blogger en maar één foto per bericht kan plaatsen, komt de andere layout er in een apart berichtje onderaan




XXXM

2 opmerkingen:

Marianne Hope zei

Hoi Moniek, ik heb de artikelen gezien. Mooi hoor! Ik vind deze LO nog mooier dan die in het blad... Ik stond deze keer ook voor de erste keer in CMF, en dat is een gek gevoel (wel leuk)

Marianne

Anoniem zei

Hi Moniek,
wat leuk zeg die LO's van Denemarken in de CMF. Toevallig gaan wij in juli naar Denemarken, dus dit is een leuke voorbereiding ;-)
Groetjes, Claudia