dinsdag, november 27, 2007

Opruiming!!


Ik heb mijn kasten een beetje opgeruimd en kwam nog een aantal pakketjes tegen van workshops, die ik het afgelopen jaar gegeven heb. Deze bied ik hierbij te koop aan, maar op=op!

Ik heb in totaal ---- UPDATE

3 pakketjes van het enveloppenalbumpje uitverkocht!
6 pakketjes van de kerstplanner nog 1 pakketje over!
1 pakketje van het viltalbumpje
2 pakketjes van het chipboardalbum


Elk pakketje kost €15,- en alles inclusief de verzendkosten.
Ben je geinteresseerd, stuur dan een mailtje naar moniekjannink@planet.nl



XXXM


1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Moniek,

Ik wil graag een pakketje van de planner van je overnemen. En kan ik wel de beschrijving krijgen vam het enveloppenboekje krijgen. Ik zag dat die was uitverkocht. Nu was het papier niet zo mijn ding. Maar als ik de beschrijving kan krijgen. Heel graag.... Groetjes, Claudia