woensdag, maart 28, 2007

Nog meer zomer.....


Heerlijk dit weer! Gisterenmiddag heb ik een uurtje in de tuin gezeten met een nieuw tijdschrift / boek dat ik net gekocht had: slice of life van Simple Scrapbooks. Het idee achter dit boek is om je meer te focussen op de details in je leven. Dus bij het scrappen meer nadruk op de alledaagse dingen te leggen. Dit past natuurlijk precies in mijn straatje.... :)

De layouts en mini-albums zijn soms te strak naar mijn smaak, maar ik heb er al ontzettend veel leuke ideetjes uit opgedaan. Een aanrader wat mij betreft!

En om nog een beetje bij het zomerse gevoel te blijven, heb ik onderstaande layout gemaakt:



XXXM

2 opmerkingen:

Diana Besemer zei

Hij is leuk, de zomer straalt er van af. Jammer dat het vandaag weer minder wordt. Heerlijk met zo'n boek in het zonnetje zitten :)

saffiertje zei

Geweldig die zomerse foto's. Ik ben juist bezig met babyfoto's van fien. inmiddels al een jaar oud!
het strakke in je Lo's vind ik juist mooi, ieder zijn stijl toch?

Succes en veel plezier dit weekend. Groetjes Miranda