dinsdag, mei 23, 2006

Okay.....
het is er dan toch van gekomen :) ook ik heb vanaf vandaag een eigen blog.
Ik ben er al een tijdje mee bezig, maar kon geen passende naam verzinnen. En ik wilde niet eerder de lucht in voor ik een naam verzonnen had waar ik tevreden over was. Totdat JP vanavond vroeg of ik mee wilde helpen met de heg snoeien. Hij snoeit en ik ruim op, een mooie taakverdeling. Ik wilde hem best helpen, maar dan moest hij mij helpen met het verzinnen van een naam.... ik ben nooit vies geweest van een beetje chantage....
Na een paar ideetjes kwam hij opeens met {MO}menten.....
Het opruimen moet hij nu zelf doen, want ik wil nu eindelijk wel eens wat posten op mijn blog!!


Tot slot nog mijn laatste projektje. Ik ben er vroeg bij dit jaar, want mijn vakantiejournal voor deze zomer is al af! Ik heb een bestaand foto-album van de HEMA gebruikt. Daar zelf een kaft van karton omheen gemaakt en daarop een stuk van de kaart van Frankrijk geplakt. Als het goed is, gaan we naar dat deel van frankrijk deze zomer :)

XXX M

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anoniem zei

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»